احمدی نژاد صدها هزار نیروی آبدارچی، راننده و نگهبان با حداقل سواد را استخدام کرد /بیش از۵۰۰۰ تکنوکرات کاربلد بازنشسته شدند

سیدحمید حسینی، روایتی از بازنشسته کردن نیروهای کاربلد و تکنوکرات در ابتدای دولت احمدی نژاد را بیان کرده است.

احمدی نژاد صدها هزار نیروی آبدارچی، راننده و نگهبان با حداقل سواد را استخدام کرد /بیش از5000 تکنوکرات کاربلد بازنشسته شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدحمیدحسینی، در گفتگو با سایت اقتصاد 100، با اشاره بر اینکه احمدی نژاد با بازنشسته کردن بیش از5000 تکنوکرات کاربلد و جایگزن هزاران نیروی ناکارآمد، سیستم اداری ایران را مضمحل کرد، گفت: آقای احمدی نژاد 5 هزار تکنوکرات کشور را بازنشسته کرد و بعد از آن صد ها هزار نیروی خدماتی را آورد و در دولت مشغول کرد.

وی در ادامه گفت: این افراد اکثرا یا آبدارچی یا راننده یا نگهبان با حداقل سواد و استاندارد بودند، بنده اعتقاد دارم بسیاری از این کادر اداری کشور از همین ها هستند، یعنی آن کسانی که زمان آقای هاشمی و آقای خاتمی و حتی احمدی نژاد بودند تقریبا همه بازنشسته شدند.

حسینی در آخر تاکید کرد: افرادی در نظام اداری حال حاضر تزریق شده اند، هیچ کدامشان در دانشگاه خوب درس نخوانده اند و یا تخصصی نداشته‌اند. بنده نمی‌خواهم به بدنه دولت الان توهین کنم، ممکن است این ها آدم های خیلی مفیدی باشند ولی ظرفیت این کار را نداشته باشند، در این صورت این نظام اداری کاملا به اصطلاح فلج است!

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان