طرز تهیه موکتل خانگی با دو طعم فوق العاده عالی

شما علاقه مندان به آشپزی‌ های متنوع و نوشیدنی‌ های کافی شاپی می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه مکتل خانگی و تابستانی با چند طعم متنوع آشنا شوید.

طرز تهیه موکتل خانگی با دو طعم فوق العاده عالی

برای آماده کردن یک موکتل تابستانی ویژه می‌ توانید در این با طرز تهیه موکتل آشنا شوید. این نوشیدنی ویژه را می‌ توانید در تابستان‌ ها تهیه کرده و از طعم آن لذت ببرید.

شما علاقه مندان به نوشیدنی‌ های ویژه می‌ توانید با نحوه تهیه انواعی از موکتل‌ های خانگی آشنا شوید. طرز تهیه موکتل هاوایی را می توانید در لینک مطالعه کنید.

مواد موکتل خانگی

مواد اولیه:

  • آب لیموترش: 2/3 فنجان
  • نمک و شکر: به میزان لازم
  • تکه های یخ: به میزان لازم
  • لیمو سرد: 1 فنجان
  • آب پرتقال: 1/3 فنجان

طرز تهیه موکتل:

برای تهیه ویژه آب لیمو ترش آب پرتقال شربت آگاوا را با یکدیگر ترکیب کنید. حالا تکه‌ های یخ را درون آن ریخته و به مدت 4 ساعت درون فریزر بگذارید. در این بخش باید لیوان‌ های سرو خود را آماده کنید. این نوشیدنی در لیوان‌ های بزرگ سرو می‌ شود.

نمک را درون یک ظرف کوچکی ریخته لبه‌های را با آن کمی خیس کنید. این کار باعث شد تا یک لیوان دیزاین شده شیک برای نوشیدنی داشته باشید. در این مرحله از طرز تهیه موکتل خانگی تکه های یخ اسپرایت لیمویی و تکه‌ های آبمیوه یخ زده را با یکدیگر ترکیب کرده و با دور بالای همزن ترکیب کنید. این نوشیدنی حالت یخ در بهشت بوده و یک ترکیب یخی دارد.

طعم و عطر نوشیدنی بی‌ نظیر بوده و می‌ توانید بلافاصله درون لیوان‌ های سرو بریزید و نوش جان کنید. برای تزیین روی این نوشیدنی می‌ توانید از تکه‌ های لیمو نعنا و یا نی‌ های تزیینی استفاده کنید که ایده جذابی خواهد بود.

طرز تهیه موکتل خانگی

موکتل انگور:

این نوشیدنی ویژه و خوشمزه بوده و طعم و عطر فوق العاده‌ای دارد. به ویژه اینکه با فرا رسیدن فصل تابستان می‌ توانید با انگور های سرخ و خوش رنگ نوشیدنی را تهیه کنید. در ادامه این بخش نحوه تهیه این نوشیدنی ویژه آشنا می‌ شوید.

مواد اولیه:

  • انگور: یک شات
  • نعناع: به میزان لازم
  • شکر: یک قاشق غذاخوری
  • لیموترش: 3 حلقه
  • نوشیدنی مالت: به میزان لازم

در تهیه نوشیدنی ویژه می‌ توان از ترکیب انگور و نعناع استفاده کنید. باید انگور ها را دانه کرده درون میکسر ریخته و با مقدار شکر و لیمو خوب ترکیب کندی. حالا که مواد شما ترکیب شده و عصاره گیری شد، درون فریزر قرار داده تا به خوبی یخ بزند.

موکتل خانگی هندوانه

در صورت دلخواه می‌ توانید نعنای خرد شده را نیز با این نوشیدنی ترکیب کنید. حالا مواد یخ زده نوشیدنی را از یخچال خارج کرده مجدد درون بلندر ریخته و با تکه‌های انگور ترکیب کرده و درون لیوان‌ های سرو بریزید. روی نوشیدنی را می‌ توانید با برگ نعناع تزیین کنید.

درون نوشیدنی  می توان از مالت‌ های طبیعی نیز استفاده کنید. شما می‌ توانید از نکتار ها یا تکه‌ های پرتقال تازه نیز در این نوشیدنی‌ ها استفاده کنید. انواع از نوشیدنی‌ های موکتل با طعم‌ های میوه‌ ای متنوع را با همین روش تهیه کرده و نوش جان کنید. موکتل نعنایی موکتل سیب، موکتل توت فرنگی و انواعی از موکتل میوه‌ ای با خواص فوق العاده را می‌ توانید با همین روش تهیه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان