طرز تهیه مرغ مارسالا غذای ساده و خوشمزه در خانه

برای شما علاقه مندان به آشپزی در این بخش طرز تهیه مرغ مارسلا با طعم ویژه قرار داده شده است که مطالعه می‌ کنید. این مرغ خانگی با طعم‌ های متنوعی تهیه می‌ شود.

طرز تهیه مرغ مارسالا غذای ساده و خوشمزه در خانه

برای اینکه یک مرغ خانگی خوشمزه را تجربه کنید، می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه مرغ مارسالا آشنا شوید. این مرغ دستور ساده‌ای داشته و یک غذای مجلسی است.

برای اینکه طعم متنوعی از مرغ را بچشید در این بخش با یک رسپی ساده همراه ما باشید. طرز تهیه مرغ عسلی و مرغ کنتاکی که رسپی ساده ای داشته باشد را در آرگا مطالعه می کنید.

طرز تهیه مرغ مارسالا

مواد اولیه:

  • سینه مرغ: 4 عدد
  • فلفل سیاه: 1/4 قاشق چای خوری
  • کره: 1/2 پیمانه
  • روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری
  • آرد: 1/2 پیمانه
  • سرکه: 1/2 پیمانه
  • جعفری تازه: 1/4 پیمانه
  • قارچ: 1 پیمانه
  • آب مرغ: 1/2 پیمانه

طرز تهیه مرغ مارسالا:

برای داشتن این غذای خوشمزه باید مرغ را به اندازه‌ های دلخواه برش بزنید. بهتر است تا مرغ کمی نازک برش بخورد. اما به حالت استیکی آن را برش بزنید. حالا کمی آرد نمک فلفل سیاه را درون بشقاب با یکدیگر ترکیب کنید. مرغ‌ ها را به مواد آرد آغشته نمایید و دو طرف آن آن را به خوبی آرد بزنید تا پوشیده شود.

در این قسمت روغن زیتون را درون تابه‌ ای ریخته روی حرارت کم بگذارید، مرغ‌ ها را درون تابه قرار دهید. دو طرف آن را به خوبی سرخ کرده مدت زمان 5 دقیقه تا 10 دقیقه برای سرخ این مرغ کافی می‌ باشد. نیازی نیست مرغ شما به طور کامل سرخ شده یا گریل شود. البته این به ذائقه شما بستگی دارد.

بهتر است مرغ را کمی آبدار بردارید تا طعم بهتری داشته باشد. در نهایت می‌ توانید کره را درون مواد انداخته تا ذوب شود و به خورد مرغ برود. این کار باعث شده که بافت مرغ شما ملایم شود. قارچ‌ های اسلایسی را به مدت 7 دقیقه درون تابه تفت داده تا مواد نرم شود.

مرغ مارسالا با پاستا

اندکی سرکه با آن اضافه کنید تا کمی رنگ قارچ‌ ها بهتر شده و باید آب مرغ یا آب گوشت را اضافه کرده و زمان دهید. در این بخش جعفری‌ های تازه را به همراه سس تفت داده و کمی روی حرارت زمان دهید تا مواد به خورد هم برود.

در این مرحله از طرز تهیه مرغ مارسالا می‌ توانید تیکه‌ های مرغ را درون این سس قرار داده و چند دقیقه‌ ای زمان دهید تا به همراه این سس روی حرارت بپزد. در نهایت می‌ توانید این غذا را در کنار پاستا یا سیب زمینی پخته سرو کنید.

این مرغ ویژه با طعم فوق العاده در کنار پاستا گزینه عالی بوده برای تهیه پاستا این مواد می‌ توانید پاستور آبکش کرده و در کنار بشقاب خود و در کنار تکه‌ های مرغ سرو نمایید. از سس تهیه شده با مرغ نیز می‌ توانید به مقدار بیشتری تهیه کرده و روی پاستا بریزید.

این غذای خوشمزه گزینه عالی برای میان وعده‌ های شما بوده شما می‌ توانید برای پذیرایی در عصرانه‌ های خود یا مهمانی‌ ها نیز از این غذای ویژه استفاده کنید. این نوع مرغ طعم ویژه ای دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان