ایده محوطه سازی با چمن مصنوعی برای حیاط، باغ، تراس و روف گاردن

محوطه سازی با چمن مصنوعی یکی از روش های خلاقانه بوده که با بهره مندی از آن می توان محیط بیرونی آپارتمان ها و ویلا ها را جذاب و چشم نواز ساخت و زیبایی منحصر به فردی به این قسمت ها بخشید

ایده محوطه سازی با چمن مصنوعی برای حیاط، باغ، تراس و روف گاردن

از جمله های ایده های جذاب و مدرنی که امروزه برای طراحی فضای سبز مکان های مختلف بکار گرفته می شود زیبا سازی محیط با استفاده از چمن مصنوعی بوده که به خاطر مزیت ها و خصوصیات منحصر به فردی که داشته این روز ها محبوبیت و کاربرد زیادی پیدا کرده است. استفاده از این المان به منزله جانشینی ماندگار و باکیفیت برای چمن طبیعی تلقی شده و در فضا های مختلفی همچون باغ، ویلا، منازل مسکونی، مکان های تجاری، ورزشی و … مورد استفاده قرار می گیرد. در همین زمینه تصمیم داریم در این مطلب به جهت ایده گرفتن شما عزیزان مجموعه ای زیبا از انواع مدل های جذاب محوطه سازی با چمن مصنوعی را به نمایش بگذاریم.

ایده های جالب محوطه سازی با چمن مصنوعی

بهتر است بدانید که چمن مصنوعی در حقیقت نوعی گیاه مصنوعی یا در اصل فرشی ساخته شده از انواع نخ های پلی اتیلنی بوده که با وجود این که در سال های گذشته فقط در محیط های ورزشی استفاده می شد ولی در حال حاضر در فضاهای گوناگونی این المان بکار گرفته شده و از ویژگی های بی نظیر آن بهره گرفته شده است و به راحتی با این سیک طراحی فضای سبز، می توان محیطی لوکس و مدرن را به وجود آورد.

چمن مصنوعی از نظر ظاهری شباهت زیادی به چمن طبیعی دارد و این نوع محصول در کارخانه با استفاده از ترکیبات شیمیایی ساخته می شود. شرایط نگه داری و رسیدگی راحت و شستشوی آسان این کفپوش باعث جذابیت و محبوبیت آن شده است. ضمن این که با بهره مندی از این ایده مقرون به صرفه و اقتصادی می توانید محیط های مختلف و معمولی را به نوعی اثر هنری جذاب و منحصر به فرد تبدیل نمایید.

بنابراین می توان گفت استفاده از چمن مصنوعی برای طراحی و ایجاد فضا های سبز مختلف از جمله اولویت های اصلی افرادی بوده که به دنبال ایجاد محیطی جذاب در ساختمان های مسکونی و اداری می باشند. در صورتی که شرایط کافی برای آب دادن و نگه داری از چمن طبیعی را ندارید مناسب ترین انتخاب برای شما بهره مندی از این نوع محصول می باشد. این کفپوش ها در طرح و رنگ های متنوعی وجود داشته و خیلی شبیه به چمن طبیعی می باشند. شما می توانید با این ایده جدید و کاربردی مناظری دیدنی را طراحی و ایجاد نمایید.

انواع طراحی فضای سبز با چمن مصنوعی

از این نوع کفپوش برای دیزاین قسمت میانی سنگ ها، موزائیک ها و واش بتن ها استفاده می گردد که در محیط های گوناگون کاربرد دارد. از چمن مصنوعی همینطور می توانید در قسمت کناری استخر ها و آلاچیق ها نیز استفاده نمود. ضمن این بکار بردن این کفپوش برای زمین های بازی کودکان و صدمه ندیدن آن خیلی مفید بوده و به خاطر مصنوعی بودن باعث عدم جمع شدن حشرات شده و بدین گونه فضایی تمیز و جذاب را ایجاد می کند. در ادامه مدل های متنوعی از انواع طراحی محیط های مختلف با استفاده از چمن مصنوعی را برای مشاهده در اختیارتان قرار داده ایم.

دیزاین حیاط با استفاده از واش بتن و چمن مصنوعی
زیبا سازی فضای میانی موزائیک ها با چمن مصنوعیدیزاین خاص تراس با چمن مصنوعیتزیین حیاط ویلا با چمن مصنوعی طراحی کف حیاط با واش بتن و چمن مصنوعیدیزاین باغ با چمن مصنوعی زیبا سازی فضای حیاط با چمن مصنوعی زیبا سازی فضای کنار استخر با چمن مصنوعیطراحی حیاط ویلا با واش بتن و چمن مصنوعیزیبا سازی محیط با چمن مصنوعی و قلوه سنگطراحی حیاط خانه با چمن مصنوعیدیزاین محیط و فضای بیرونی خانه با چمن مصنوعی و گیاهان طبیعیطراحی فضای سبز جذاب با چمن مصنوعیطراحی فضای سبز تفریحی با چمن مصنوعی طراحی فضای بازی و ورزشی با چمن مصنوعی دیزاین محیط با کفپوش چوبی و چمن مصنوعیطراحی فضای حیاط با واش بتن و چمن مصنوعیدیزاین حیاط با چمن مصنوعیطراحی فضای سبز با چمن مصنوعی زیبا سازی محیط با چمن مصنوعی   طراحی فضای سبز ویلا با سنگ و چمن مصنوعی تزیین حیاط خانه با چمن مصنوعیدیزاین محیط با چمن مصنوعی طراحی فضای سبز با چمن مصنوعی دو رنگزیبا سازی کف با طراحی جالب چمن مصنوعیطراحی فضای سبز محیط با چمن مصنوعی

تصاویری که ملاحظه نمودید مدل های زیبا و بی نظیری از انواع محوطه سازی با چمن مصنوعی بود که امیدواریم مورد توجه و پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها فضای سبز جذابی را برای خود فراهم کنید. همینطور می توانید برای بازدید از مطالبی همچون اصول احداث گلخانه در پشت بام و دیدن مدل اجاق هیزمی در باغ بر روی لینک های مورد نظر کلیک کرده و از این مطالب بازدید نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان