طرز تهیه جوجه کباب مراکشی لذیذ و خوشمزه

برای اینکه طعم یک کباب متنوع و جدید را تجربه کنید، در این بخش باید با طرز تهیه جوجه کباب مراکشی با ادویه گرام ماسالا آشنا شوید. این کباب طعم و عطر بی‌ نظیری دارد.

طرز تهیه جوجه کباب مراکشی لذیذ و خوشمزه

طرز تهیه جوجه کباب مراکشی مخصوص با یک رسپی فوق العاده را می‌ توانید، مطالعه کنید. این جوجه کباب بافت لطیفی داشته و برای مهمانی ها نیز مناسب است.


برای داشتن یک جوجه کباب با طعم متنوع و فوق العاده می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه جوجه حلزونی و جوجه کباب تابه ای با رسپی های ویژه را در این بخش می خوانید.

رسپی جوجه کباب مراکشی

مواد اولیه:

  • سینه مرغ: 800 گرم
  • ادویه ماسالا: 1 قاشق چای خوری
  • زعفران دم کرده: 2 قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون: 4 قاشق غذاخوری
  • سیر: 1 حبه
  • خامه صبحانه: 4 قاشق غذاخوری
  • آب لیمو ترش: 2 عدد
  • فلفل دلمه ای: 1 عدد
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم
  • پیاز: 1 عدد

طرز تهیه جوجه کباب مراکشی:

برای آماده سازی این جوجه کباب باید ابتدا سینه مرغ را پاک کرده بشورید و به صورت مکعبی برش بزنید. درون یک ظرف سیر را پوست کنده و به صورت درشت ریز کنید. مقداری زعفران دم کرده فلفل سیاه، نمک، خامه، صبحانه، روغن زیتون، آب لیمو ترش، ادویه گرام ماسالا و دیگر ادویه‌ های دلخواه را اضافه کرده و تکه‌ های مرغ را با آن ترکیب کنید تا مزه‌ دار شود.

طرز تهیه جوجه کباب مراکشی

مواد را با استفاده از دست ورز داده تا به خوبی به خورد مرغ رفته و مزه‌ دار شود. به مدت یک ساعت درون یخچال قرار دهید تا در حالت استراحت قرار بگیرد. سیخ‌ های چوبی را به مدت 20 دقیقه درون آب خنک قرار داده تا کمی خیس شود.

این کار موجب شده تا مرغ به سیخ نچسبد و به راحتی جدا شود. مرغ را درون سیخ بزنید و روی حرارت کباب کنید. در کنار مرغ می‌توانید از فلفل دلمه‌ ای سبز و قرمز نیز برای کباب کردن استفاده کرده که طعم و عطر آن بی‌نظیر بوده و در کنار کباب عالی می‌ شود.

فلفل قرمز را باید به صورت مکعبی برش زده و به صورت یک در میان در کنار مرغ به سیخ بزنید. پیاز ها را می‌ توانید به صورت لایه‌ ای در کنار مرغ کباب کنید. در این مرحله از طرز تهیه جوجه کباب مراکشی باید آن را روی حرارت ملایم زغال یا گاز خوب با حرارت ملایم بپزید تا مرغ مغز پخت شود.

مواد لازم جوجه کباب مراکشی

این مرغ ویژه را می‌ توانید به شیوه‌ های مختلفی مزه‌ دار کنید. برای مزه‌ دار کردن آن می‌توان از سیر و پیاز نیز استفاده نمایید. ترکیب این جوجه فوق العاده بوده و در کنار فرفره دلمه‌ ای دلمه قرمز و پیاز عالی می‌ شود.

اگر از علاقه مندان به اشپزی خانگی هستید، می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید. این نوع جوجه کباب ترکیب فوق العاده‌ ای داشته و می‌ توانید به صورت یک در میان در کنار مرغ فلفل و پیاز آن را ترکیب کرده و کباب کنید.

این کباب با یک پلوی زعفرانی ترکیب فوق العاده بوده و عطر و طعم بی‌ نظیری دارد. شما می‌ توانید از رومال زعفران و کره برای روی این کباب نیز استفاده نمایید. طعم این کباب به ادویه گرام ماسالا بوده که طعم و عطر آن را بی‌ نظیر می‌ کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان